Abant-Mudurnu

21.03.2015-22.03.2015

Merhaba arkadaşlar,
Bahar aylarında Abant'ın yeri ayrıdır diyerek düştük yine yollara. Hazır o kadar yol gitmişken bir gece de kalalım dedik ve Von Club Abant Otel'de bir gecelik yerimizi ayarladık. Otel, Abant yolu üzerinde göle çok yakın. Abant'a yaklaşırken aniden kar bastırdı, nasıl gideriz sıkıntı olur mu derken kalacağımız yere vardık. Otele girişimizi yaptıktan ve valizlerimizi bıraktıktan sonra Abant gölüne doğru yola çıktık. Bu arada etraf bembeyaz olmuştu :) Göle vardığımızda arabayı gölün kenarına park ettik ve mangalımızı, yiyeceklerimizi alıp piknik alanına yürüdük. Burada mangal yakabileceğiniz taştan hazır yerler var. Yemek için herhangi bir yer olmadığından göle gelmeden önce yiyecek bir şeyler almanız gerekiyor. Yemek yedikten sonra göl çevresinde biraz yürüyüş yapmak istedik ancak aniden kar bastırınca biraz zor oldu bizim için. Aracımıza kar nedeniyle zincir takmak zorunda kaldık. Eğer kış aylarında ya da karlı havalarda buraya gelecekseniz zincirinizi yanınızda getirmenizi tavsiye ederim. Gölde bir turun ardından akşam otele döndük ve akşam kar yağışıyla birlikte otel çevresinde yürüyüş yaptık.

Von Club Abant Otel
Ertesi gün kahvaltı yaptıktan sonra otelden ayrılıp Mudurnu'ya doğru yola çıktık. Mudurnu, çam ağaçlarıyla kaplı iki tepe arasında kalan, sakin, huzurlu ve kendi halinde bir yer. Burada restore edilmiş birçok konak var. Biz burada kalmadık ancak kalmak isteyenler için konaklar var. Ana yolda bir süre yürüdükten sonra, dar sokaklarında ve çarşısında dolaştık. Şehir gürültüsünden uzaklaşıp kafa dinlemek isteyenler için güzel bir yer. Keyifli gezmeler :)